fredag 18 juni 2010

nobody move, nobody get hurt

idag är det sillenspills fö'lsedag! tjugo stora år blir hon, finen.
har jobbat idag, typ tre timmar, men ändå. har på schemat att:
byta tillbaka fina skor och tröja, då jag inte har råd med det. alltid samma visa. hem till sille, baka tårta och äta middag. vad kvällen bjuder på vet jag inte, men inte mkt man kan göra när man går på antibiotika.
justeh! ska också hämta ut ny antibiotika då den jag äter nu tydligen är för svag och behöver en starkare, tack för det - punga ut mig på pengar bara :(
ett tips - bli inte sjuk.
på onsdag ska jag iaf till öron-näsa-hals och hoppas hoppas hoppas jag får ta bort mandlarna! sen veckan efter det; helundersökning av denna försjukna kropp.
aja, nu måste jag cykla.
säger som bilden visar; vill ut och dricka, dansa i högklackat och röka cigg.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar