lördag 12 juni 2010

got 2 let u

16:09
kolla kolla. har både tecknat och målat på första gången på flera månader.
ignorera den hemska skuggningen, skyller på lång tid sen senast och
att färgen och penslarna (som bara tappar hår) är från prylbutiken tiger. ehe.






















12:26
neh, moas student var underbar!
idag mår man kanske inte sitt bästa, är inte bakis eller så. har noll
röst och krafter bara. rösten är den onödiga feströkningen
som jag inte borde hålla på med. men jag är glad att jag iaf kan hålla
mig till feströkning!
idag blir det hemmadag, mamma kommer senare med vicks blå. gott och skönt
för halsen. sen kanske jag ska börja städa lite? och jag fick ett stipendium också
tydligen i fredags! vet inte för vad, då jag inte kunde vara på avslutningen pga jobb.
men jag är glad :D
teckna är ngt jag inte gjort på aslänge och borde göra mer. ngt jag kan göra idag!
därför kommer det in en bild på en gammal teckning.
poss på.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar