tisdag 25 maj 2010

snart så

nu är stunden kommen för att göra den SISTA psykologiuppgiften. typ, har bara fördjupningen kvar, men fyfan vad skönt. idag bjuder boken på ungdomspsykologi. kan ändå vara kul, ehe
imorgon slutar man tidigt och ska ut på stan med sin andra hälft lill-lotta! och i helgen ska den lille och jag sätta oss på möllan, för att det har vi planerat typ.. 20 ggr, men nu ska det fan bli av och det ska inte regna!
sen ska jag hem till sille och hon ska göra sin regelbundna garderobsrensning som jag uppskattar lika mkt var gång! :D och dessutom, för alla som har iphone; skaffa emoji-smileysarna! och rocketbird, inte för att glömma.
sen gjorde jag en tabbe och handlade en PÅSE tuggummi, borde hålla mig till paket då jag slukar en påse på mindre än en timme (nej jag sväljer inte dem). tugga fem minuter (2 åt gången, viktigt) slänga, in med två nya. ont i magen och huvudvärk - ONÖDIGT? ja.
anledningen till att jag skriver såhär mkt skit är för att jag iiiinte vill plugga, men jojo. det ska jag. och det ska jag göra NU!
sedan varför jag lägger in en bild på en skinhead bruds ben är för att det är typ det enda jag har på mitt skrivbord efter marcus suttit här, haha.
NÄE, herå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar