lördag 29 maj 2010

lion kingz

nu har jag pluggat i tre timmar och kände så bah; näe jag vill
kolla på lejonungen! och nu har det äntligen fixats så jag kan ligga
i sängen och kolla och efter den vill jag även kolla tvåan.
så himla fina filmer, och så himla fin musik.
disney överhuvudtaget. älskar hittepånamnen från när man var liten
(eller från när doudan var iaf); skaren och petipusch,

imorgon är det mors dag, då ska vi uppvakta fina madelän. förtjänar hon.
och innan dess blir det en dag till att studa igen. har en inlämning om
wicca (häxrörelse) + redovisning, sen ett prov i kultur och stilhistoria.
s å j ä v l a b a l l .
sen är det inte så himla mkt kvar;
kristendomsprov på onsdag och den sista uppgiften till medieproduktionen.
och fördjupningen till psykologi.
sjukt ointressant. men typ det enda jag tänker på. behöver ta studenten
SÅHÄR mkt så att man kan få bli piggare, gladare och ja allt man var
innan skolan kom på; justeh eleverna måste ju plugga också. haha

igår var det nyhavn! så sjukt mkt folk så man fick inte sitta tillsammans ens
men det var en fin kväll, jag gillade.
näe. jag måste kolla lejonkungen nu, tror den har laddat färdigt nu iaf.
possen på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar