tisdag 27 april 2010

guess what

12:54
ja, justeh. är sjuk igen, eller snarare; fortfarande. sjuk och ångest över skolan och jobb. eeeh.
19:11
nu har jag skrivit färdigt ännu en psykologiuppgift, sovit, tvättat och kollat vänner. imorgon ska jag kanske hem till farmor och farfar, får se hur jag mår. imorgon kanske jag ska sola solarium (liiiite brun får man vara till studenten). och imorogn kanske jag går till skolan. som sagt, får se hur jag mår.
är sjukt pepp på att dra till lund och festa på fredag och fira valborg där och sedan ut på inkonst på kvällen, men det är ju sånt man kan göra om man är frisk, JAJA.
nu denna veckan får jag kanske hem en remiss iaf, så jag får en tid till öran-näsa-hals på cura, kanske de kan säga att jag får ta bort dem där hemska mandlarna som orsakar så jävla mkt.
har dessutom fått utslag som antagligen är nässelutslag som jag hade massor med problem med när jag var liten. så går på antihistamin.
mitt immunförsvar existerar inte. jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE sluta röka och börja träna.
MÅSTE MÅSTE MÅSTE. julia, peppa mig!
ngt att önska sig iaf; träningskort.

nu ska jag.. vänta på att desperate ska börja. blir väl sova innan dess.
FÖRLÅT för att detta inlägg bara varit klagomål.


ps.
sen vill jag ha sommar. precis som alla andra antagligen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar