onsdag 3 mars 2010

egg and rice



hej. har halsfluss. igen.

så, nämner vi inte det! jag har precis lagat lunch här hemma, inspiration a la thai. igår och förrgår åt jag dessutom hemmalagad thaisoppa. idag; ris, vändstekt ägg och införskaffad soya från thailandet. (SJUKT GOD SOYA, KÖPTE TYP EN LITER, EHE)
lite ångest i skolan känner jag och resten av malmö. jag vill bli frisk så jag kan hinna ikapp. jag vill bli frisk så jag kan dra ut på fredag. jag vill bli frisk så att jag och lotta kan börja måla här i lägenheten. jag vill bli frisk för att jag är trött på att ständigt vara sjuk.
nu ska jag väl.. fortsätta kolla tv. givande burken, kom fram till slutsatser som att; days of our lives har "det" fortfarande! rachael ray ständigt använder kycklingbuljong i sina rätter. ellen har blivit min närmsta vän, med sina otroligt charmiga skämt och seventh heaven är helt psyched.

(måste sluta röka då det bara gör att jag får halsfluss x2)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar